19 July, 2010

Tužna vest...

Tužna vest: naš Gaga, BB 1274, koji se nalazi na našem memorandumu, napustio nas je zauvek 15. jula u 09,00 ujutro. Umro je u azilu u Budisavi, Zorica kaže od srca, jer sam morala da ga sklonim kod nje pre par godina zato što je ujeo čoveka, a to su bila još ona vremena kada su ih masovno ubijali! Mukica moja i naša, lično sam o njemu brinula godinama, bio je glavni kod C Marketa u Mirijevu. Bio je jedan od troje pasa koje je Fondacija Brižit Bardo izabrala da budu na bilbordu tokom njihove kampanje 2005. protiv ubijanja pasa u Beogradu! Prošli smo svašta zajedno, šintere i Ovču, povređivanje, bio je veliki pas i uvek na meti skotova, neposredno pred ujed sam se sklanjao, čak i krio u mom ulazu, samo što mi nije rekao "sklanjaj me, pukao sam"! Duša moja i naša, volimo te Gago i dalje!
Sa njegovom odlaskom, nijedan pas sa bilborda nije više živ: Dobrica BB 1520 je otrovan kreozanom, Mukica je 2009. takođe otrovana.
 
Gaga na bilbordu