11 February, 2010

Coka se noćas vratila!

Coka se noćas vratila!

Hvala Gospodu, pozitivnim mislima i VERI....
Lutkica mila, ona je najpametniji pas kog sam ikad srela u  životu.... Noćas, kada sam izašla da hranim naše štičenike po ovoj "omorini", čim sam se pojavila, nešto malo iz daljine dalo se u pravi galop prema staništu...Nisam ni je prepoznala koliko sam osetila da je to ona! Oduševila me jer je ona mala, a ostali je stalno nešto kao proganjaju i pametnica jedna ko zna kada se vratila, ali nije smela mukica sama da pređe veliki otvoren prostor da bi prišla, već je mudro čekala da se ja pojavim. A onda je sigurno stegla srce i hrabro dala sve od sebe da što pre do mene dotrči!
Susret je bio...neoposiv, puzala je po snegu, prevrtala se, pokušavala je nešto da mi ispriča, verovatno makar deo njenih bolnih avantura,  sva nikakva, ipak se malo "ofucala" za ovih nedelju dana...a onda je jela, jela i jela.....
Drugi su gledali okolo, nije im baš bilo pravo što je Coka "glavna", to su pravi ljubomorci, ali svako jednom u životu ima svojih pet minuta i verujem da su negde to i razumeli!
Posebno mi je drago što se ponašanje nadležnih izgleda menja: rekli su nam istinu!

A Žuće i dalje nema....dobar i naivan, da ne kažem ono ružnu reč, sve voli, svima prilazi, pošto je stasao sigurno je umislio da je život prava bajka i dečko se otisnuo u beli svet u nadi da će naći svoju dragu.....
Žuća nije kastriran jer je mlad i osetljivog je zdravlja i čekali smo proleće da i to obavimo....ali izgleda da nas je njegova "muškost" pretekla i samo se nadam da će se umoriti od potrage i da će na vreme krenuti "kući"!
Coka koja ga obožava ispala je prava drugarica jer je u suludi pohod pošla kao svaka verna drugarica, ali je ipak i na vreme shvatila da bajka ne postoji!
Žućo vrati se i ti!


Tvoje i verne do smrti,
Coka i Danica