24 August, 2011

Simpatični gradski psić, a „napasnik“!

U ovim užasnim vremenima po pse i po nas, večeras baš odlučih da malo „presečemo“ ovu atmosferu napetosti i brige za njih, jednom „prijavicom“ koju sam imala još prošlo leto, a naravno odnosi se na jednog psića, ali ne bilo kakvog, već psića koji je domišljato našao način da „proletuje“ u sred Beograda, napravivši svoje „more“ i sebi pravo kupanje! Želja mi je da vas malo nasmejem i odobrovoljim jer svi znamo da ovde živeti i nije baš sinonim za sreću, pa još i umilne redovne „sektorske“ aktivnosti koje su stalan stres, a sve to pri ovim temperaturicama (moram da im tepam jer ih ja volim) koje mnogima um pomućuju... ali ne i psiću.
No, u moru poziva svaki dan, znamo svi koje su prirode, to popodne zvala me je žena da me pita šta da radi jer ima „nerešiv“ problem sa jednim gradskim psićem! Naime, ima dve ćerke bliznakinje koje imaju četiri godine i da bi se deca rashladila kupila je plastični bazen! Ali, pošto dvorište nije ograđeno, jedan gradski psić se navadio na bazen i mrtav hladan, čim ga napuni vodom, on skoči u bazen, ali neće da izađe ni po cenu života! Nema šanse, ženica voli pse i neke hrani, ali kaže da ovako nešto nikad nije videla! Veli lepo pliva celom dužinom pa nazad i tako se brčka po ceo dan, a deca i mama gledaju... Rekla sam joj da se verovatno sprema za neku Olimpijadu, ali da je zaboravio da joj kaže... hahaha...
Pokušala je da bazen ne puni vodom, ali psić onda dođe i stane na mestu gde se obično bazen stavlja i sve vreme bez prestanka laje?! Ja joj rekoh, protestuje javno, to je sad veoma aktuelno u ovoj zemlji, on je samo u trendu dečko...
Konačno, uzela je vanglu i nju napunila za njega i stavila na isto mesto gde obično stoji bazen i on je, naravno, ušao kao svaki put do tada, a taj momenat je ostao ovekovečen u slici koja je u prilogu.
Mnogi su je savetovali da ga vodom otera, a ona objasni da ni crevo za vodu neće da pusti kada zaliva... Voli dečko vodu, a i uredno je navikao da se redovno rashlađuje ...
Na kraju, „prijava“ se pretvorila u opšti grohotni smeh, obe smo se smejale kao lude nad likom i „delom“ dotičnog gradskog psića, a zajedno smo zaključile da je on u stvari prava faca!
Mislim da „šira javnost“ zaslužuje da zna da takav „opasnik“, a duhovit, živi među našim uličnim miljenicima.
Svakakve prijave sam imala, ali ovakvu nikad!
Pošto je „prijavljivačica" totalno kapitulirala, verujem da je celo leto prošle godine „letovao“ u svojoj plavoj vangli, a evo opet su iste takve temperaturice i ne mogu a da se ne pitam da li se i ovo leto „snašao“? Ili ga je, da se prilagodim sadašnjoj situaciji, neki „savesni građanin“ „prijavio”, pa su ga šinteri odveli u azil…
Ako vas nisam makar malo razveselila, biće mi stvarno žao...

Danica Drobac